Drž mě a nepouštěj

Jsem snad všechno, co jsi nepotkal  jsem srdce co tě bolí,  jsem to málo, co jsi nečekal a ve tvých očích solí.

Hojivým lékem na rány
a studnou v oáze,
prastarým klíčem od brány,
kde mizí nesnáze.
Nadějí, v kterou nevěříš
a sladkou, něžnou bolestí.
Stejně jako já dobře víš,
že bojí se jen malí
a nic dobrého nevěstí,
strach, co nám rozum kalí..
.
Tvé oči jako tůně, 
ve kterých se topím.
Hříšná je moje vůně,
lapám po dechu,
sama nepochopím, 
proč hledám útěchu 
a zároveň se bojím.
Najednou mám strach,
že tohle neustojím,
jsem jak v mrákotách..
Jsem notou tvojí,
ty zas mou symfonií,
co duši hojí
a srdce v rytmu bijí.
Drž mě a nepouštěj
strachem tě odháním
mým hříchům odpouštěj
vždyť ráda přeháním...

Autor: Mirka Součková | úterý 15.9.2015 10:50 | karma článku: 9,83 | přečteno: 379x
  • Další články autora

Mirka Součková

Rozhodnutí vladaře (nad svým životem)

Když odchází síly, nechce se už být, nechtěl jsem přežívat, jen naplno žít. Zářit a milovat a naplno hrát, cítit a pracovat - dělat, co mám rád.

24.9.2017 v 21:55 | Karma: 18,86 | Přečteno: 900x | Diskuse| Ona

Mirka Součková

Klíče v kanálu

Vzteky hryžu ret a brečím tu u Kryla Už není cesty zpět? Není kam bych ukryla, své strachy o naši zem. Co necháme tu dětem?

3.5.2017 v 0:30 | Karma: 14,52 | Přečteno: 577x | Diskuse| Ekonomika

Mirka Součková

Ladíme k sobě

Jsi můj hlas a já tvůj druhý, ladí nám spolu každý tón, nerušíme svoje kruhy přeladils mě, jak zvonař zvon.

8.5.2016 v 11:55 | Karma: 9,97 | Přečteno: 303x | Diskuse| Osobní

Mirka Součková

S tebou

Stebou je i mlha, něžná vata, s tebou čas, jak mladý koník chvátá, s tebou i listí na podzim je krásné, i noc, ve které pro nás slunce zhasne.

8.5.2016 v 10:45 | Karma: 10,16 | Přečteno: 215x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Volby do Sněmovny by v dubnu vyhrálo ANO s 32,5 procenta, říká model Medianu

2. května 2024  8:17

Sněmovní volby by v dubnu vyhrálo ANO s 32,5 procenta, ODS by měla 13 procent, SPD a Piráti shodně...

Protesty studentů eskalovaly i v Kalifornii, jeden člověk skončil v nemocnici

2. května 2024  8:11

Na Kalifornské univerzitě v Los Angeles (UCLA) se v noci na středu střetli proizraelští a...

Amsterdam bojuje proti nerovnosti v močení. Vyčlení miliony na veřejné záchodky

2. května 2024  7:53

Radnice v Amsterodamu po několikaletém nátlaku ze strany žen vyčlenila čtyři miliony eur (přes 100...

Kyjev na Rusko vyslal drony, balistická raketa v Oděse způsobila požár

2. května 2024  7:20

Sledujeme online Ukrajinské drony v noci na čtvrtek poškodily energetickou infrastrukturu v západoruské Orlovské...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1039x
Jsem holka, jsem dcera a jsem máma.
Někdy i neřízená střela,
umím se chovat jako dáma,
vím,co se sluší a co bych měla.
Však duše má je nespoutaná
od dětství plná emocí,
a nikdy nebyla jsem vdaná.
Však než-li plakat po nocích,
píšu si verše na ubrousku.
Jsem z kraje pěkných písniček,
poskládám bolest z malých kousků
do písmenek či notiček.
Znám hodně starých lidí,
co umějí být laskaví
co do duše ti vidí
a poznají,že churaví.
A umějí ji pohladit,
tak taková,bych chtěla být.