Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Proč se bát?

Svět bývá někdy zlý,
lidé se často zraní,
v duši nám bolest tlí
a nepřichází spaní..
Hořké slzy ti setřít přijde,
kdo sám se potmě bojí,
vždyť slunce ráno zase vyjde,
rychle se rány hojí.
Vždyť bolest střídá smích,
po dešti slunce svítí,
nevinnost střídá hřích
a nádherné je bytí..
Vždyť není proč se bát,
i když obzor se mlží,
ty pevně budeš stát,
když za ruku tě drží,
spřízněná duše, blízká,
vždy na nás někdo myslí,
tak často se nám stýská,
už v stmívání je příslib
nejkrásnějšího svítání..
V každé, i těžké době,
netřeba bát se zklamání,
když lásku máme - v sobě...

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Mirka Součková | úterý 25.6.2013 0:55 | karma článku: 10,88 | přečteno: 291x
  • Další články autora

Mirka Součková

Rozhodnutí vladaře (nad svým životem)

Když odchází síly, nechce se už být, nechtěl jsem přežívat, jen naplno žít. Zářit a milovat a naplno hrát, cítit a pracovat - dělat, co mám rád.

24.9.2017 v 21:55 | Karma: 18,86 | Přečteno: 900x | Diskuse| Ona

Mirka Součková

Klíče v kanálu

Vzteky hryžu ret a brečím tu u Kryla Už není cesty zpět? Není kam bych ukryla, své strachy o naši zem. Co necháme tu dětem?

3.5.2017 v 0:30 | Karma: 14,52 | Přečteno: 578x | Diskuse| Ekonomika

Mirka Součková

Ladíme k sobě

Jsi můj hlas a já tvůj druhý, ladí nám spolu každý tón, nerušíme svoje kruhy přeladils mě, jak zvonař zvon.

8.5.2016 v 11:55 | Karma: 9,97 | Přečteno: 303x | Diskuse| Osobní

Mirka Součková

S tebou

Stebou je i mlha, něžná vata, s tebou čas, jak mladý koník chvátá, s tebou i listí na podzim je krásné, i noc, ve které pro nás slunce zhasne.

8.5.2016 v 10:45 | Karma: 10,16 | Přečteno: 215x | Diskuse| Osobní

Mirka Součková

Drž mě a nepouštěj

Jsem snad všechno, co jsi nepotkal jsem srdce co tě bolí, jsem to málo, co jsi nečekal a ve tvých očích solí.

15.9.2015 v 10:50 | Karma: 9,83 | Přečteno: 379x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1039x
Jsem holka, jsem dcera a jsem máma.
Někdy i neřízená střela,
umím se chovat jako dáma,
vím,co se sluší a co bych měla.
Však duše má je nespoutaná
od dětství plná emocí,
a nikdy nebyla jsem vdaná.
Však než-li plakat po nocích,
píšu si verše na ubrousku.
Jsem z kraje pěkných písniček,
poskládám bolest z malých kousků
do písmenek či notiček.
Znám hodně starých lidí,
co umějí být laskaví
co do duše ti vidí
a poznají,že churaví.
A umějí ji pohladit,
tak taková,bych chtěla být.