Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezké verše. Otevřela jsem si jich pár nahodile. A budu pokračovat. I když píšete: Neohlížet se:-), Ohlédnu se za Vámi!

0 0
možnosti
Foto

R^

Každý nabízí co umí,

i nejeden bolest v sobě tlumí.

0 0
možnosti

Detem zanechame Evropu zamorenou komunizmem a islamem. To neni zrovna povzbuzujici. A zvoneni klicema nepomuze.

0 0
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1039x
Jsem holka, jsem dcera a jsem máma.
Někdy i neřízená střela,
umím se chovat jako dáma,
vím,co se sluší a co bych měla.
Však duše má je nespoutaná
od dětství plná emocí,
a nikdy nebyla jsem vdaná.
Však než-li plakat po nocích,
píšu si verše na ubrousku.
Jsem z kraje pěkných písniček,
poskládám bolest z malých kousků
do písmenek či notiček.
Znám hodně starých lidí,
co umějí být laskaví
co do duše ti vidí
a poznají,že churaví.
A umějí ji pohladit,
tak taková,bych chtěla být.