Diskuse

Motýl

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Pod umělým sluncem

na umělém sněhu

poprvé jsem zažil

pravou dívčí něhu

   Já s umělým srdcem

   s umělými vlasy    v životě jsem neviděl    tolik dívčí krásy V jejím plodném bříšku děťátko už kope...Jak mu budem říkat?   Ty náš Robocope!.....Jednou jsem ji z prchlivosti...(nevím co mě to napadlo)...zlomil jedno k nebi čnící senzorické tykadlo.....Dříve než si pomyslíte   "I ty starý lháři"...však vězte....Vždy byla věrná jenom mně...-a svému opraváři

0 0
možnosti
Foto

Taky pěkné a karmu aspoň tuto R^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1039x
Jsem holka, jsem dcera a jsem máma.
Někdy i neřízená střela,
umím se chovat jako dáma,
vím,co se sluší a co bych měla.
Však duše má je nespoutaná
od dětství plná emocí,
a nikdy nebyla jsem vdaná.
Však než-li plakat po nocích,
píšu si verše na ubrousku.
Jsem z kraje pěkných písniček,
poskládám bolest z malých kousků
do písmenek či notiček.
Znám hodně starých lidí,
co umějí být laskaví
co do duše ti vidí
a poznají,že churaví.
A umějí ji pohladit,
tak taková,bych chtěla být.