Diskuse

Ztracená

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

náhodou rytmus verše docela dobrý. Ale myšlenka, co vlastně chtěla říct, nešlo by to nějak přeložit, jestli je teda jako co

0 0
možnosti
JK

Co se týče rytmu, tak máte velké rezervy. Ono se řekne: slabika sem, slabika tam, ale při čtení to opravdu hodně vadí. No a verše jako: "nevidím - závidím" je lepší nepoužívat. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1039x
Jsem holka, jsem dcera a jsem máma.
Někdy i neřízená střela,
umím se chovat jako dáma,
vím,co se sluší a co bych měla.
Však duše má je nespoutaná
od dětství plná emocí,
a nikdy nebyla jsem vdaná.
Však než-li plakat po nocích,
píšu si verše na ubrousku.
Jsem z kraje pěkných písniček,
poskládám bolest z malých kousků
do písmenek či notiček.
Znám hodně starých lidí,
co umějí být laskaví
co do duše ti vidí
a poznají,že churaví.
A umějí ji pohladit,
tak taková,bych chtěla být.