Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Předně vámi zmíněná "sametová" nikdy neexistovala. Byl to podvod, komunisté předali moc politiuckou za to, že jim zůstane moc ekonomická a platí to do dnes. V k volbě srdcem? Já si naopak myslím, že by se nemělo volit srdcem, ale rozumem. Bohužel, v tomhle státě spousta lidí dá na vizáž a na předvolební sliby. Jak to pak dopadne, vidíme dnes. Rozkradený zkorumpovaný stát, nadáváme na amnestii a přehlížíme, že největší lumpové jsou beztrestní a stále sedí na svých místech. Ve státě jako jsme my je přímá demokracie neštěstím a ukáže to tato prezidentská volba. Máme co jsme chtěli, máme přímou volbu a přitom není koho volit. Ani srdcem, ani rozumem.

1 2
možnosti
JL

Tak jo, ale zapojit mozek taky někdy neuškodí. Viz volby v roce 1946, tehdy lidi volili srdcem komunisty.

5 2
možnosti
JV

J53a68n46a 54V41e86s79e60l82á

11. 1. 2013 15:32

Já taky budu volit srdcem a místo do volební místnosti se kouknu na seznam CD a zvolím si nějakou pěknou muziku a budu se bavit tím, jak to všichni prožíváte. Do volebních místností zamířím až tehdy, kdy opravdu o něco půjde. Volba nejvyššího notáře tím opravdu není.

3 3
možnosti
JS

Tak hlavně nevolte Fischera, Dienstbiera ani Schwarzenberga.

5 5
možnosti
Foto

Pět let může být někdy fatálně dlouhá doba, nezlehčovala bych to.

A dovolím si oponovat ještě jednou - v médiích a hlavně na sociálních sítích, to někdy působilo jako velké drama.. Možná jsem se tedy nechala unést, připouštím. :-)

2 1
možnosti
MR

Takové drama to zas není, Mirko. Nakonec, je to jen na pět let. Přeji šťastnou ruku.

4 1
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1039x
Jsem holka, jsem dcera a jsem máma.
Někdy i neřízená střela,
umím se chovat jako dáma,
vím,co se sluší a co bych měla.
Však duše má je nespoutaná
od dětství plná emocí,
a nikdy nebyla jsem vdaná.
Však než-li plakat po nocích,
píšu si verše na ubrousku.
Jsem z kraje pěkných písniček,
poskládám bolest z malých kousků
do písmenek či notiček.
Znám hodně starých lidí,
co umějí být laskaví
co do duše ti vidí
a poznají,že churaví.
A umějí ji pohladit,
tak taková,bych chtěla být.